torek, 5. februar 2013

Večerja

Zavit v deko, se tako dobro počutiš. Misli odpelješ na pašo, tebe pooblastiš za en meden čaj
in se ti rahlo zasmiliš. 
Seveda paše, ko sprašuješ ali bi mogoče še kak konkreten obrok zdravja.
Ker je tank prevozil vse želje, je ne logičen odgovor, ki se mu ti 
nočeš podrediti. 
Ne vem ali me tako dobro poznaš ali
pa je to posledica mojih preteklih dejanj.
Da to sploh ni pomembno, pozabim takoj ko se pririneš pod deko.
Da se na moje ugovore požvižgaš, mi je 
prav tako jasno v tistem hipu,
ko se s trdim kurcem dotakneš moje kože.
Jebeno postaja, ker nisem več  niti malo prepričana,
ali bi upiranje obroku imelo kak pozitiven učinek na zdravje.
Imam te na sumu, da me namerno poljubljaš 
ravno po tistih kotičkih, za katere dobro veš
v kakšno evforijo me naženejo. 
Zvit si, ja. Ker veš, da ob pogledu 
na kurca, ki se mu cedijo sline po moji pički,
še nikoli nisem statirala v filmu z naslovom Hlodi zvezanih nog.
Ob božanju, ki ti gre blazno dobro od rok, se pojavljajo
 stari simptomi
zelo slišne lakote. 
Pač, ne morem šepetati, ko se s kurcem gledam iz oči v oči.
Kako rad imaš to, vem zelo dobro, po tvojem glasnem odobravanju.
In on, ha, se v mojih ustih počuti odlično. Z jezikom sta na ti, pički pa tudi pošiljata podivjane signale, da vsa zmešana pozabi dihati. 
Ampak saj, to si hotel. 
In v ta zadovoljeni hudičeraj, potegnil še mene.
Zadovoljen, jutri boš pa še bolj. Poleg mene, boš dobil še gripo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar