ponedeljek, 4. februar 2013

Jutro


Če ne bi tako trdno spala, bi verjetno slišala kako mi govoriš...daj mi pičko, fukal bi te zdajle. 
Tako pa ti ne preostane drugega kot da se z rokami - ohhh, kako mi je to všeč -  sprehodiš po vsem kar sem jaz. Vseeno kam jih položiš, pašejo povsod, rade se me polastijo, gola koža jim diši, ne skoparijo z dotiki. 
Povej, ali premaknem nogo, ko si prsti noro dobro privoščijo bradavičke? Ali pa se nemara celo v spanju zasmejem, ker vem, da mi jih bo tvoj jezik čez minuto še božansko prelizal? 
Zastokam, ko te s prsti odnese v pičko? 
Uživaš, ko jo najdeš, mokro in pripravljeno, da stisne kurca v svoj objem? 
Ko ga počasi porineš vame, hočeš da se popolnoma zbudim? Ali pa ti paše, da te na pol v snu prosim, fukaj me?
Vem pa zagotovo - s kurcem v pički začet dan, paše obema. 

/Mi pensis pri vi...ĉiam malseka kaj volupta...)

Ni komentarjev:

Objavite komentar