sreda, 14. november 2012

Sladkorna bolezen

Odkar pomnim, jo ima moj oče. Na inzulinu je že dolgo. Zaradi nje, je ostal brez noge.
Pogosto si meri sladkor, da si lahko pravilno dozira inzulin.
Merilniki so danes enostavni, zbadanje nič kaj strašljivo.
"Pa daj še meni izmeri." Prvič, drugič. Poklicala sem brata, da si ga je izmeril še on. Ker sem bila prepričana, da je aparat pokvarjen. Ni bil. 29,6.
Ni me zajela panika, vse ostale pa zelo. Jaz sem že davno nazaj premišljevala o tem. Da jo bo nekdo nekoč dobil - brat ali jaz.

Akcija takoj. Zdravila, merjenje, preiskave.
Težko so mi verjeli, da nimam prav nobenih težav - značilnih za tako hudo povišan sladkor.
Ja, nimam. In ja, nisem niti slučajno debela.


Moja prehrana - takoj sem odrezala iz nje sladkor kot sladkor. Ni bilo težko - danes ga pa spet sem in tja uturim na kak jogurt.
Zelenjava in sadje sta itak moja favorita že od zmeraj.
Pire krompir in ocvrt sir sta za nekaj časa odplavala - to mi je bilo pa res najhuje. Krompir in sir v vseh mogočih oblikah, imam pomoje najraje od vse hrane. Aja, tudi med spada sem.

V glavnem pa sem se morala disciplinirati pri obrokih - ne samo dveh na dan ampak pet, šest.
Poleg hrane, hoja in kolo.
Na začetku sem pretiravala v vojni proti sladkorju. Zato se mi je nekega dne tako zelo znižal, da me je zmanjkalo. K sreči je bil z mano moj brat, vse se je dobro izteklo.

Zdravnik - super krasnega imam. Teži mi zaradi cigaret. Ne, pri tem ne bo imel uspeha - če se meni ne bo enkrat končno zazdelo, da bi bilo res dobro prenehati. Pa kave brez mleka tudi ne bom pila. In stres? Temu se pa res ne dam več. Prav velikokrat se mi jebe za stvari, ki so me kdaj prej spravljale ob živce.
V bistvu pa mora vsak sam pogruntat, kaj mu škodi in kaj ne. Različni smo si.

Jemanja zdravil se navadiš, pikanje zares ni prav nič groznega. Moj sladkor počasi dobiva svojo pravo vrednost.
Gibanje pomaga - ampak meni se po seksu vedno precej dvigne. Pa razumi če moreš.

......danes je svetovni dan sladkorne bolezni ali svetovni dan sladkornih bolnikov, sej ne vem točno kako je prav.
Pazite na svoje zdravje.

Kaj je sladkorna bolezen 

Ni komentarjev:

Objavite komentar