sreda, 28. november 2012

Banda iz javne uprave

"Ej, če boš kaj hodila tam okoli, pejt si pogledat kako in kaj delajo na CSDju. Naj mi še kdo reče, da jih ni preveč v javnih službah. Pa to ni res, kaj si dovolijo!"

Morala sem na ZZZS, ki je v isti stavbi kot CSD. Šla sem pogledat kaj je razpizdilo mojo znanko.

Na parih vratih (jaz sem opazila štiri) je nalepljeno - oddaja vlog za prejemnike iz javnih sredstev katerih priimki se začnejo na - recimo -  od G - M (pišem po spominu, ker fotkanje ni bilo mogoče - gospod varnostnik se je sprehajal po hodniku).
Pred enimi vrati so stale tri ženske, pred drugimi ena, pred ostalima dvema, ni bilo nobenega.
In ljudje kar mirno potrpijo? Ker se že itak počutijo nikakve, da morajo sploh  prosit za neke prejemke? Ker so itak za one tam, samo nepotrebno delo? Ker....morajo stati v vrstah po priimkih??
Adijo pamet....

Namesto da bi obdelali - najhitreje kar se le da - vse, jih ločujejo na priimke?
Tri morajo čakati, ker se ne pišejo tako, da bi lahko stopile v sobo, kjer delavec/delavka nima stranke? Se lahko še bolj norčujejo iz ljudi?
A to je ljudem prijazno poslovanje? To in tak je servis državljanom?

Banda hudičeva! Kateri norec se je spomnil tega?

Res, take izjemne službe, kjer obdelujejo ljudi po priimkih, se vsak lahko samo veseli.
In taki, bodo zagotovo vedno proti zmanjševanju lenuharjenja v JU.

Ni komentarjev:

Objavite komentar