sreda, 1. avgust 2012

Srči

S teranom
prelita
z jezikom
umita
bradavička
se je
igrala
plesala
in
dala
vetra
tvojemu
biku
in niti
slučajno
nikoli
razmišljala
o umiku
ker
ji
paše
ta tvoj
trik
ki se
podpiše
z imenom
divji lizajoč dotik
Res
fajn je
da me
čaka
od zore
do mraka.
A
kaj
potem
ko sonce
pade
in zvezde
zavijejo
na nebo?
Ja kaj
tiho sedim
zamaknjeno
v ekran strmim
hmmm
boš dal
al ne
iz mene
vre
oja
odgovor se
pozna
vsaj 3x
če nočeš
da znorim
in te v
žlici
vode
utopim.

eeej
zajebavam
to je šala
saj veš
da
o golih
sem pisala.
moj ljubi
arsenal
igra
a veš
vroča
mlada
kri
iz njih
puhti
in polej
se meni meša
in hočem
da me
čist prec
in takoj
odpelješ
v fukaška
nebesa
Je pa fajn
ker
tič in muca
poraza ne poznata
In se
za njune vragolije
odpirajo 
vsa 
peklenska vrata.
dokler bo
še vetra kej
se ti na moč luštno mej...

Sej res...dej povej...kako si kej?

Ni komentarjev:

Objavite komentar