petek, 24. avgust 2012

Nekje

Kjer je za oba enako novo.
Igra zabavna. A ni lahko, če eden bolj kot drugi, bezlja vsepovsod.
Pa...se najde.
.....jebela da se smejem, ko te zagledam. grem stavit, da veš kaj se mi plete v glavi. to je dobro. 
- Saj bi rekel, da...
- Sem zmešana ker te v tej vročini zvlečem sem?
- Nekje v senci ležat, bi se bolj prileglo.
...oja, se strinjam. 
- Tisti, ki jo prvi poišče, ima možnost drugemu....khmm, kaj? Dat enga lupčka kamor želi?
...da sem zvita? ne, le nihče ne bo na zgubi. da napeljujem? oja, pa še sram me ni.če si me prebral? jasno.

Sence je seveda dovolj. Vsepovsod so drevesa. Vidiva jih oba. Veva oba. Da nama je. Do sence?
.......naslonim se na drevo. kdo komu poljub, postane vseeno.odpenjaš gumbe na obleki in mi ližeš vrat. zastokam, ko na koži  začutim tvojo roko. všeč mi je.še bi. še bolj. povsod.
jezik na bradavički mi za hip vzame sapo. veš da mi paše, blazno.
še bolj nori so tvoji prsti. pizda....kako mi je vroče. in čutim...
- Prekleto bi...
- Mmm...si pa...
....ja, sem. vem. ti tudi. pred. bi. še? zdaj? ja.
- Popolnoma mokra? Se čudiš? Če pa vem...
- Bi rada...
- Bi ti?
...paše slišat, ja. da hočeš. vem, da hočeš. ker...
- Noro...
- Še bolj...
....čutiš? čutim? točka preloma. 
kam? besede so izginile. še senca se je smejala. zadovoljena.

Priznam, seveda. Potem, sem zaspala ko top.

Ni komentarjev:

Objavite komentar