ponedeljek, 2. julij 2012

Vsem

Ki ste me pogrešali. Ok sem. Žlehtnoba ne pozebe kar tako.

Osebkom , ki v vsakem novem nicku vidijo nish, pa...pojdite si zdravit preganjavico. Ali pač - končno že enkrat - se posvetite svojim kloniranim prijateljem. Boste imeli dela do konca leta, čez glavo in čez.

Je pa še vedno res....ljudje, ki dajejo fotke dojenčkov in otrok na internet - brez dovoljenj, jasno - se mi še vedno gravžajo. Vedno se mi bodo.


Dracul...tebi posebej hvala. Takih prjatlov je malo.

Pa ti..ki si mi napisal....
"Pizde jedne, spet zdrahe o proslavi državnosti. Če se vlada odloči, da
bodo praporščaki in društva samo od osamosvojitve in SV, naj to velja.
Borci pa se spet bunijo. To mi je čist mim."
..........prklet, čas bo za kavo. Smejem se. Tud teb hvala.

Aja,da ne pozabm...bravo Janša. Zlaganga bratstva i jedinstva, je blo res dost.
Leporečja, zlaganga do Afrike - kok se mamo vsiradiradiradi - Slovenija ne potrebuje.

Živalim ne pozabte dat dost vode.
...tako prijaznega ogromneža, že dolgo nisem srečala. vesela, da je spet našel svojega lastnik


Ni komentarjev:

Objavite komentar