petek, 27. julij 2012

Razumeš

Dan za norenje bi bil.
Tako, počasno rajcanje. Še in še.
Raziskovanje…

Eeej….igrala bi se.

- Prideš?
- Prideva?
Veš da.

Tista, najina, soba...

- Me boš počakala…oblečena le v nogavičke? Me boš?

Besede, ki mi pašejo. Besede, ki obljubljajo. Peklenska nebesa.
O fak…

- Samo v nogavičke?
- Jaaaaaaa!

Rada bi zaprla oči in se sprehodila čez vse tiste trenutke. Noro nore.
Ne! Zamrznem užitke. Ker…
Matr…spet ta nora želja.

Grem. Ni me. Pridem.
Ti.
Pridem. Pridem…

- Lizal me boš…matr da me boš!
- Prelizal…Pofukal…lizal…fukal….

Dišim. Vsa dišim. Po drkanju.
O fak…bi ti lizala tiča zdaj…

-Dišiš. Dišiš. Po fuku.
- O fak…bi se zdrkal zdaj nate…

Vem. Igrala bi se.

- Ko te zagledam…tam si…zame…

Ne gre…zaprem oči.
Prideš. Tam sem. Nora.
Nora le zate.
Zaprtih oči.


Ne gre…odprem oči.
Stik pogleda. V njem besnilo.
Norost.
Razdrobila se bom. Pridi.


Prideva.
Se preliževa.
Se pofukava.
Odideva.
Vsak v svoj svet.

 
Eeeej…da bi mi zdajle prelizal muco…tako kot znaš le ti…

Ni komentarjev:

Objavite komentar