četrtek, 5. julij 2012

Češnje

- Ti si hecen.
- Ja, zakaj?
- Kar tako.
...paše. se stiskat ob moško telo. vse je na dosegu.
- A veš...
- Kaj?
...naj se ponavljam, kako rada imam dotike?
- Rada se dotikam.
- Mhm, sem opazil.
...roka si išče pot. hočem uživati v njegovem užitku.
- Ti je udobno?
- Ja.
...prekleto. vzburja me njegova trdota.
- Imaš rada češnje?
- Ja.
...kaj mu pa je?
- Bi jih jedla?
- Jih bova jedla?
- Rad bi jih jedel s tabo.
...zdajle? se mu meša?
- Danes sem jih kupil.
- Soka ne spraviš z obleke.
...matr govoriva bedarije
- Pa jih jejva gola.
- Se hecaš?
- Si ne upaš?
- Me boš slekel?
...jebeš češnje.
- In ti boš slekla mene?
- Ja.
- In bova jedla češnje.
- Gola.
...prekleto, utihni že

Soba je postala pretesna. Postelja premajhna.
Vroče. Roke slačijo. Vroče.

- Všeč so mi nabrekle bradavičke.
- Rada bi češnje.
...krava, molči
- Jedla jih bova gola.
- Ta tvoj preklet pas.
...hudiča, pomagaj

Trd. Mokra.
Vroče. Gola. Vroče.
Stresla sva češnje. Legla. Dihi me žgejo.
Roke drsijo. Gledaš me. Hočem te.

- Češnje bi.
- Fukaj me.
- S češnjami.
- Fukaj me.
...kaj mi delaš

Pregrizneš. Peška izgine.
Sok zdrsi po vratu. Jezik ga najde. Ližeš me.
Nemiru se trga. Še soka. Bradavički norita.
Roke begajo. Sok polzi po trebuhu. Ližeš me.
Lovim dihe. Peške letijo. Češnja v ustih.
Divji poljubi. Sladek si.
Trd kurac na vroči pizdi. Češnje bi. Tebe bi.
Jeziku se meša. Še češenj. Še soka.
Sladkost. Jezik me noro nabija.
Vroča so usta. Tič divje utripa.
Izgubljam pamet. Sok na konici jezika.
Treska. Grmi.
Sonce se pekla dotika.

razdejanje.
smeh.
prihaja čas borovnic.

Ni komentarjev:

Objavite komentar