torek, 20. junij 2017

Spet

preveč delaš?
A si  ne bi vzel malo pavze? Potrebuješ jo, saj nisi robot. Pa kavico. Belo, če me spomin ne vara. Lahko dobiš še rogljiček. Ti prinesem? 

Da bi pa res lahko malo odklopil, praviš. In kava bi ti sedla. Prav. Pridem. Pa ne rabiš pospravljat pisarne, ustvarjalni nered me ne moti.

Pridem, kava, rogljiček, ti . Usedem se na stol, klepetava o nevemčem. Smeješ se, ko ti pravim kako pa jaz vedno ko s tabo rešujem svet, oblečem krilo ali pa obleko. Da sem ti tako bližje, da ti hitreje zadišim, ti pravim smeje. Neeee, saj ni res, nezavedno je to ampak vedno deluje. Name, nate.

Sediva nasproti, med nama je miza. Praviš da je rogljiček dober jaz pa da mi je vroče in začnem odpenjat gumbe na srajci. Gledam te, upam da se ti kava vsaj malo zaleti, želim prebrat v tvojih očeh, ja, nadaljuj, ja.

Seveda nadaljujem dokler niso vsi gumbi odpeti. Ne, spodaj nisem gola, čutim pa tudi skozi modrček, da bradavički že vesta kaj jima pripravljam. Moram se ju dotakniti. Saj veš, vsaka v svoji roki, se joškici počutita odlično. 
In mene vzburja, ker me gledaš. Res. 
Za par sekund zaprem oči, menda zato, da se vsaj malo zberem. Pa tudi, a veš, nikakor ni lahko biti tako razgaljen, nekomu tako brez sramu dajati sebe. 
Ampak ja, si želim tega s tabo, zelo želim. Odprem oči, a bi ju rad, povej? 

Osvobojeni v mojih rokah se ti ponujata. Poslinim si prste, paše jima tako drkanje  Ti si že zdavnaj odložil skodelico in naslonjen na stolu gledaš, rečeš da se tvoj prijatelj prebuja in kako bi pa ti z veseljem jezik na bradavičkah uporabil.
Ja seveda ja, ko bo čas za to, zdajle bosta kar z mano zadovoljni. 
A praviš da tvoj tič tudi spremlja? Uhhh, misel na to me, saj veš, pelje dalje. 
Desna roka zapusti bradavičko, zdrsi po koži, jasno do trebuha. A veš da se res vedno ustavi na trebuhu? 

Ne, nisem brez hlačk ampak saj veš, tudi tako lahko čutim da bi moja potrebnica rada, zelo rada, uživala.
Sicer pa, lahko jih samo malo odmaknem na stran in sem na njej. Mokra je. 
Zate je mokra. Zate. Ti je všeč to?

Zaslišim tvoj vzdih, o ti prasička.  Ja, kaj pa je? Sleci si jih! Ne. Sleci si jih, rad bi jo gledal, želim si jo. 
Uff, pribije me ta tvoj rad. Slečem jih, razširim noge. Na, tu je. Ja, zate je.

S prsti na njej, te gledam. Si rekel, da bi mi jo rad s prsti razprl? Naj jo jaz, zate? 
Slišim te, vidim te kako te napolnjuje to kar gledaš. 
Fak, jezik bi ti zdaj vanjo porinil. Ja bi si želela, ja. Kaj pa tvoj potrebnež? Si ga že ujel v svojo roko? Si želi moje pičke? 

Fak, ne morem več.
Vstanem, pridem do tebe. Ne, ne v naročje, na rob mize se usedem, s pičko pred tvojimi očmi, z očmi na tvojem kurcu, drkaš si ga.
Uhh, kako te rada gledam, ko to počneš! Ampak zdaj, nehaj, poliži mi pičko, porini svoj jezik vanjo, prosim  prosim prosim!

Tvoja glava med mojimi nogami, jezik pa tako divji, da me vse bolj odnaša. 
Mrmram, diham, ne nehaj, hočem da mi pride prvič na tvojem jeziku. S tvojim jezikom. 
Čutim prste, čutim jezik, noro je...........

Rabim res samo nekaj kratkih trenutkov, da pridem nazaj, ker si želim svoj jezik na tvojem. Daj mi ga!

Trd je. Zame. Ja, zame!
Fak, kako mi tisti prvi polizi spet bradavičke vznemirijo! In paše mu v moji roki, slišim te kako vse bolj glasno dihaš ko jaz gor in dol po njem z jezikom. In ko si ga dam v usta, slišim le ja ja ja

Ne ne. Ne bo ti prišlo v moja usta. Saj veš, želim si ga, v sebi. Želim si te! Hočem da me fukaš!

S trebuhom se naslonim na mizo, od zadaj v pičko si ga želim. 
Primeš me za ritko, čutim kako se tvoj kurac pripravlja da me napolni

Ko kar naenkrat suneš vame, zastokam. A to si hotela? Fukala bi, kaj? Ja ja ja jaaaaaaaa

Grabiš me za lase, grabiš joške, držiš za ritko in fukaš fukaš...................

Izliješ se mi na hrbet in potem padeš name. in nekaj o tem, da dišim, pa da je kava res pasala. 
Ja pašejo tudi poljubi po fuku.


Huh. Vedno me zapelješ.
Smejem se. Ali pa jaz tebe 


P
M

Ni komentarjev:

Objavite komentar