petek, 14. april 2017

Zoo

Ko te poberem v Centru še ne veš kam te bom odpeljala.
Je resnica, da niti ne vem ali ti bo všeč. No, upam, da ja.
Kakorkoli., danes sem v obleki. To je nekaj kar nisem ravno jaz. Sploh pa je ne bi nikdar oblekla, če tebe ne bi bilo poleg.
Saj veš, da mi je precej všeč, ko ti tako med vožnjo, po moji nogi z roko. Ampak kavbojke res ne dajejo tistega pravega občutka. Uh, gola noga s tvojo roko, pa je, mravljinci do vrha glave. Takrat upoštevam vse prometne predpise, vozim po omejitvah in se strašno rada ustavljam na semaforjih z rdečo.
V glavnem, si lahko misliš, da preden prisedeš, si obleko "popravim". Ravno prav, da ti je takoj jasno, kako bi pa jaz prste čim bližje vroče pičkice, a ne?
Od strani te pogledam, a vidiš slučajno kaj drugega v mojih očeh kot porednost?
Semaforjev tja do Večne, je kar nekaj.

Ko lahko, me seveda zanese z roko v tvoje naročje. Nič, vse spi. Mi pride na misel ona, ne diraj lava dok spava, glej na cesto in pusti da se mala hruškica lepo omedi. Seveda se medi, skrbiš zanjo, čeprav jaz tebi eej, tako se nisva zmenila, nehaj. A zdaj že veš, da je moj ne en tak proseč jaaa, šee, niti slučajno ne nehaj?

Na parkirišču je kar gneča, komaj najdem prostor. No, za avto je zdaj poskrbljeno, jaz bi pa par tvojih poljubov. Res, zdaj je prilika, kasneje bom padla v živali in pozabila nate. Ne, saj se lažem, upam le, da se boš nalezel mojega navdušenja.
O, navdušena sem pa tudi jaz, ker poleg poljubov dobim še stiskanje joškic, madona tako dobro to počneš da mi manjka samo še poliz, dva deset. A bi? Daj! Ja, tukaj!

Huh., tole se mora končat, sem v stanju, ko ne bom prepoznala nobene živali. A greva!? Ampak ne, ne ne, a lahko še malo jaz v tvoj žep, a niso tam spravljeni bomboni? Mislim, ne vem, a lahko brez dovoljenja brskam po tvojem žepu? Ma klic, danes bom.
V levem se skriva, glavca, moja glavcaaaaaa! Huh, zakaj sem te zvlekla med ljudi, a mi nisi mogel reči, greva v samoto? Sline se mi nabirajo, okus po tebi se plazi vame. Fak, fukala bi zdajle! Na tem klinčevem parkirišču bi mi ga zasadil lepo od zadaj! A bi, ti je?

Malo ljudi danes, ampak še to jih je preveč. Po glavi mi dirja pripovedka o razkrečenih nogah, glava med njimi in jezik ki se mu da jezikat. Fak, ko se ta film v glavi vrti, ti povem, ti dam vse kar si zaželiš.

Jasno, načrtovanje, da bova gledala šprint geparda, pozabi, zamudila. Ma, vse mi je odveč, hočem tebe ne živali!
Je res, mlad medvedek je tako luštn ampak menii je, da je moji muci luštno. Zasmeješ se, a se ti zdim nora?
Čisto malo, priznaj!
Ampak ne bi se pa branil, ko bi namesto medveda gledal mene kako na kolenih po tvojem tiču  sprehajam jezik? A bi se branil, res? A poskusiva?

Ja itak, nagnali bi naju, saj vem. Ampak vem pa tudi, da risi stanujejo malo višje. In da se ljudem ne da kaj dosti tja hodit. Ker se risa ne vidi prav pogosto. A od kod to vem? Ja, jaz ga vedno hodim iskat.

Ja ja, seveda tudi meni po glavi, ne bo ljudi tam, lahko bom,. Ja saj res, kaj bom? Huh, in kaj boš ti?
Delam se, da me iskanje risa iz srca zanima. Tebe tudi, ne?
Začnem fantazirat kako bi postavila tablo na sredo poti, na njej pa napis risa smo preselili na drug konec vrta, smeješ se, me utišaš s poljubi, sama sva. Paše, da sva sama? Paše!
Huh, ne nehaš s poljubi, vrat mi gori, joške pa kričijo, daj, liži, ližiiiiiiiiii! Fak, ta tvoj jezik je ponorel., meša se mi, hočem te! A me slišiš, fukaj me!
Obrneš me, primem se za ograjo in slišim kako ti meni packa, risa bi ti a? A risa hočeš?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!





Ni komentarjev:

Objavite komentar