petek, 5. april 2013

Vrtna zabava jabolk

Ura je vstala, kam jo bo odneslo, se ji niti ne sanja.
Naj se začne iskrenje, je lepo napovedovat.
Še lepše si je v um vdelat krasen načrt
ki mu bo v zadoščenje
da se bo podrl
s prvo točko.
Če me najdeš vso skuštrano
in z eno mislijo preveč,
ne čudi se.
Rahlo se mi odpelje ko sem
v tvoji bližini,
možgani se smejijo v neki čudni barvi,
čudaško raznežena hrepenenja
postajajo vse bolj odvisna
od tiste mrcine
ki leži zapakirana
samo nekaj vzdihov stran
od mojih nikoli sitih oči.
Usta mi v nekih smešnih pozah hočejo dokazati,
da je svet dovolj usran
in ti ravno pravi za dojemanje pobesnelih divjakov,
ki se razletavajo v mojih celicah.
Takrat bi 
prevrnila ceste in travnikom razložila
vse zapletene kemijske reakcije,
verjela v vesoljce in jedla - vampe.
Kriza nastopi, da. Takrat ne morejo mirovati besede, zmeša se jim.
In meni tudi. Ko si postrežem tebe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar