torek, 4. september 2012

Rižev narastek

Kot izjemna gospodinja, vedno skuham preveč riža za rižoto.
...da, riž  najprej skuham in ga šele potem dam med zelenjavo in meso. ker se mi drugače - kot superkrasni gospodinji - vedno zasmodi vse skup. ok, da bo po resnici - samo enkrat se mi je in takrat sem se odločila, da se mi ne bo nikoli več

In zadišal mi je, narastek.
Recepta na pamet ne poznam za skoraj nobeno jed. Jebat ga - glej začetek zapisa.

.....ena merca riža - ena skledca normalna, na tri  skledce mleka. se pravi 1-3
.......če imaš riž že kuhan, ga samo vmešaš v mleko. sicer pa ga skuhaš v mleku. in ohladiš. vanilin sladkor, mal naribane limone, če jo maš. cimet
....vzameš tri(js 4) jajca, ločiš na beljake in rumenjake. iz beljakov se naredi sneg, vanj namešaš še mal navadnega cukra(če sem smotana, so to 4 žlice, če ne pa 3 kumrne)
..........masa je že skor nared - tak je čist najbolj osnovn(moja mati bi rekla, taprav nezafnan) narastek
lahk mu pa dodaš marsikaj. moj danes je dobil 3 žlice rozin, pa pol banane(omamamia, kako lepo dišijo pečene banane) in en običajni prelet kakava, ker ne maram živo bele barve riža
......pečica na 180 stopinj, 40 minut. peki papir ker...sem rekla, da ne maram da se mi zažiga, ane?

Menda se mora ohladit preden ga začneš jest. Bom enkrat poskusila počakat.

Tkole zgleda. Je zgledal.
...štaub cukr naredim v mlinčku za kavo, iz navadnega sladkorja. mu nč ne manjka.
Narastku pa tud ne.





Pa ja...za crkljivca, ki me vsak dan crklja, je ostal en veeelik kos.


Ni komentarjev:

Objavite komentar