petek, 25. november 2011

Ves moj

Vesolje sem oblekla v pisane barve.
Čakala sem
repatca, ki je nosil dragocen tovor.
Čakala sem,
pa se je božček izgubil med zvezdami.

Spraševala sem,
pa se je sonce zavilo v molk
in
luna je izginila, ni hotela lagati.

Kje si,
da odgrneš rjuhe mojega poželenja,
sem kričala skozi gosto meglo v zvezde.
Kje si,
da nora norost
naju odnese tja nekam...v prazen prostor.

Ljubi me na ledeniku,
divjajva na sivem oblaku.
Naj noč odpre vse skrinje strasti,
naj se poguba začne.

Hočeš
da sem divja zate
Hočeš
da se slačim pred tvojimi očmi
Hočem
da ti oči žarijo
Hočem
Hočem

Ples neznosen
tam
na tisti zvezdi.
Želim čutiti,
roke tvoje.
Raziskujejo,
vrti se mi.

- želja
želja -

- Čutiš
Čutim -

Sva na tisti zvezdi
kjer divjajo nore želje,
divjata telesi
in nič ne obstaja.

... bi se ti dala
vsa
in hip zatem utonila v pozabi.


----cesta je šla tam mimo in me nasmejala. norca dva. uživača.
Lep vikend se ti naj obrne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar