petek, 14. marec 2014

*Prebrano*

Goli v ljubezni - Brane Kastelic
......dolgčas

Koktejli za tri - Sophie Kinsella
.....za branje na vlaku ob poslušanju muske

Uho, grlo, nož - Vedrana Rudan
.....ufffffffff, vsaka naslednja njena knjiga je norejše dobra

Ministrstvo za bolečino - Dubravka Ugrešić
..........."Seveda sem prav dobro razumela absurdnost situacije, v kateri sem se znašla. Morala sem predavati predmet, ki uradno ni več obstajal. Jugoslavistika - ki je prej obsegala slovensko, hrvaško, bosansko, srbsko, črnogorsko in makedonsko književnost - je kot predmet izginila skupaj z Jugoslavijo. Študente, ki sem jim morala predavati, so skrbeli pravzaprav samo nizozemski dokumenti, in ne književnost. (....) Od mene so pričakovali, da v kupu ruševin najdem kakšen prehod in oporo za naprej. (...) Skupaj z vojno so se v knjigarnah pojavili razlikovalni slovarji. Bil je to čas jezikovne ločitve, polne hrupa in besa. Jezik je bil orožje. Jezik je razkrival, markiral, razdvajal in povezoval. Hrvatje so se odločili, da bodo jedli svoj kruh, Srbi svoj hleb, Bosanci pa svoj hljeb. Beseda smrt je bila v vseh treh jezikih enaka."

Ni komentarjev:

Objavite komentar