četrtek, 7. november 2013

Plesalca


A veš, da sem tiste noči ostala skoraj brez besed?
Videti moškega, ki obvlada charleston, je pripeljalo na tisoče velikih mravljincev, ki so pospešeno divjali po moji koži.

Oči sem pasla na tvojem ritmičnem premikanju in se zaklela, da ne boš odplesal ne da bi te spoznala.
Res ne vem kdaj me bo srečala pamet in ne bom ponavljala vedno istih napak, ki plešejo step vsakič ko se zaklinjam na prve korake. Tako pa sem lahkotno pristopicala do tebe in z naučeno kretnjo migljajočih trepalnic komaj slišno izdahnila pohvalo.

Sprejem je bil tak, kot sem ga pričakovala. Rahlo si se priklonil in glasno pohvalil moj okus in meni je telo začelo poplesavati v ritmu sambe, saj mi je postalo jasno, da bo približevanje plesni zvezdi precej lažje kot učenje salse.

Popila sva nekaj dvojnih tekil, postajala vse bolj omejena v izgovorjavi in premikanje nama je začelo povzročati težave, zato sva se pripopala drug na drugega.

Vsaj meni se je zdelo, da tudi ti izgubljaš tla pod nogami in omamljeno srce je že videlo kako pleševa valček na najini poroki.

Prepričana sem, da bi nama uspelo, če bi ugodil prošnji in odšel z mano v plesno šolo po novo znanje ter se držal pravila, da prepogosto stopanje po prstih, uspešno odganja mravljince z moje kože.

Povem ti, da razumem tvojo poklapanost, ampak čestitko za osvojeno prvo mesto na breakdance tekmovanju bi mi vseeno lahko poslal, saj sva konec koncev plesala več kot eno poletje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar