sreda, 2. januar 2013

Smrtna kazen

V Sloveniji je nimamo.
Menda je 30 let največ. Malo, premalo? Bi rekla, da za najbolj ogabne zločine, premalo.

Dosmrtni zapor? Ja.
Smrtna kazen? Ne.

gledala sem oddaje o revizijah sodnih postopkov. človeka so obsodili na smrt in ga tudi usmrtili. po krivem, se je izkazalo čez veliko let.
pustimo to, da je šla znanost naprej - človek lahko krivo priča danes ali pa je pred 50imi leti. lukavi odvetniki so obstajali in bodo.

Zob za zob, oko za oko, glavo za glavo?
Zagotovo bi bila to moja prva misel, če bi kdo, meni ljubega človeka,  recimo ubil. Zadoščenje. V smislu - če je mrtev moj človek, naj bo tudi njegov morilec.
Ampak....si mislim, da bi bilo to kratkotrajno. Mrtvega se s še eno smrtjo, ne da vrniti.
In hujša kazen se mi zdi - življenje v zaporu, do smrti. Nikoli več svobode, prostega gibanja, 30, 40, 50 let. Do smrti. Drugi določajo in odločajo, o tebi.

Pa tudi - obsojen na smrt in usmrčen - pa se potem morda izkaže, da po krivici? Težko bi živela s tem.

"Smrt je večna, zakon pa se lahko (z)moti." 
Je rekel človek, ki je preiskoval usmrtitev nedolžnega in je proti smrtni kazni.
Strinjam se z njim.



Ni komentarjev:

Objavite komentar