ponedeljek, 10. december 2012

Nemirna sva...

....vroče mi je. noro si želim. z jezikom po tvojem trdem kurcu, ga prelizat...čutit. kako je trd. zame.
usta imam polna sline........in mokro pičkico. jezik tvoj bi.....o matr, kako bi ga...
zrajcana čist.
daj, čisto malo. jo pobožaj. zate je mokra....tvoj jezik me spravlja ob pamet.
res, še hočem. še.
...voljna...vroča.
bradavičke...tvoj jezik bi.....lizane.......prelizane
stokam. in čutim. in...o fak...božaj me. in čuti.kako rada bi tvojo roko. da mi zdrka vročo...
daj! divjajva!
stokam....prste porivaš vanjo..o prekleto, tako zelo mokro pičko imam...
fak...saj ne vem. res ne vem...nora želja. po tebi.
mokra pička. drkaš jo..al ližeš. al fukaš.
saj ne vem, kaj bi rada. kaj bi raje. vse.
tvoj kurac bi. v ustih. še.
ja, glej me. in mi reci da me hočeš. še.spet.
tako si te želim.....
noro... ti tvoji dotiki.... žgejo ko hudič. ja...spet.

še!

Ni komentarjev:

Objavite komentar