sobota, 7. maj 2011

Potep za pet


Saj po eni strani,
ne maram petkov.
Postarajo me za en teden
in priporočijo moje telo
prekomerni zabavi.
Take oslarije pišem,
ko se smilim saba sebi 
in je vse kar želim od življenja,
2x2 ležišče s čim manj hrupa.
Oprosti petek,
saj vem da nisi kriv,
ker je alkohol razstrelil mojo glavo
in so noge težko našle hišo
kjer ponavadi uporabljam stranišče.
Nekje v slabosti trebuha
se vrti  priljubljena pesem, 
popularen refren
nikdar več še enega piva
pa je laž, ki se je ne sramujem.
In preden pade kakšna moralka
naj povem,
da je nekdo vdrl v moje sanje
in jih nesramno zalil z maligani.
Resnica je drugačna.
Ravnokar se opravičujem
tvoji spermi,
ker ji bo pralni stroj
uničil podivjane stanovalce.
Saj vem, grdo od mene.
Ampak ne zameri mi in upaj z mano.
Da me pri tem nemoralnem početju,
ne zasači morala.
Ker potem sva ga res najebala, da.


Ni komentarjev:

Objavite komentar